پکیج نکته و تست فراشهر

محمدرضا · 1402-09-29

داوطلب گرامی، تشکر از اعتماد شما به آکادمی فراشهر( نخستین آکادمی مجازی کنکور شهرسازی کشور)، و بابت این انتخاب شما به خود می بالیم.

این مجموعه که به همت تیم تولید محتوای آکادمی کنکور فراشهر تهیه و تدوین گردیده است، ترکیبی از تست های مهم و نکته دار کنکور ادوار گذشته و تست های تالیفی مجموعه می باشد. همواره تست زنی برای موفقیت در  کنکور نقش و جایگاه مهمی را ایفا می نماید، مخصوصا نکته و تست های هدفمند که توسط اساتید طراحی شده و  دارای پوشش مناسب از منابع مختلف می باشد.

در این پکیج  “نکته و تست” دو سرفصل مهم آزمون کارشناسی ارشد شهرسازی را خواهیم داشت:

دوره نکته و تست مباحث عمومی شهرسازی: ر این مجموعه تست، تلفیقی از سوالات کنکوری با در نظر گرفتن مهمترین سرفصل ها و بخش های مطرح در نظام سوالات مباحث عمومی شهرسازی آورده شده است. این مجموعه بی نظیر شامل سوالاتی است که در طی بیش از یک دهه گذشته مورد توجه اساتید، مولفین و طراحان سوال قرار گرفته است. ویژگی منحصر به فرد این دوره نکته و تست، بررسی دقیق و گزینه به گزینه سوالات در قالب ویس(Voice) جهت پاسخ تشریحی و دقیق هر تست و بررسی سایر گزینه های هر سوال می باشد، به طوری که علاوه بر پاسخ به سوال مورد نظر، سایر گزینه ها که هرکدام می توانند مستعد طرح یک سوال دیگر باشند به طور کامل بررسی و کلیه ابهامات برطرف می گردد. با توجه به اهمیت خاص درس مباحث عمومی به دلیل دارا بودن ضریب 3 از یک سو و مشترک بودن سوالات آن در میان دو گرایش مجموعه برنامه ریزی و طراحی شهری از سوی دیگر، گذراندن این دوره و بررسی دقیق سوالات و پاسخ های آن م یتواند ضمن مرور کلیه سرفصل های مهم این درس، داوطلبان را با چگونگی طرح سوال در هر بخش آشنا گرداند.

دوره نکته و تست تاریخ شهر و شهرسازی: از ویژگی های مثبت مجموعه نکته و تست تاریخ شهر و شهرسازی در ایران و جهان می توان به این نکات اشاره نمود که داوطلب علاوه بر اینکه به واسطه تست های مکرر خود را در شرایط آزمون قرار می دهد و مطالب را مرور می نماید، با عنایت به ارائه نکات متنوع و دقیق، نقاط ابهام و تردید در موضوعات مختلف نیز از بین می رود.

درباره مدرس

محمدرضا

24 دوره ها

ثبت نام نشده
قیمت اصلی 180 هزار تومان/ با لحاظ تخفیف 20 درصدی قیمت نهایی 144هزار تومان

دوره شامل

  • 3 درس‌