پکیج جزوات طلایی فراشهر

محمدرضا · 1402-09-29

در این پکیج 4 سرفصل اصلی دوره فراشهر در قالب یک پکیچ خدمت شما داوطلبان گرامی عرضه می گردد:

سیر اندیشه در شهرسازی: درس سیر اندیشه شهرسازی درسی مشترک در هر دو گرایش برنامه ریزی شهری، منطقه ای و مدیریت شهری و طراحی شهری می باشد و در دکتری شهرسازی نیز جزو دروس پر سوال به حساب می آید، در آزمون کارشناسی ارشد حدود ۹-۱۳ سوال در درس مبانی برنامه ریزی و طراحی شهری و تاریخ شهرسازی مطرح می شود. جمع بندی کل سیر اندیشه شامل کتاب های دکتر پاکزاد و شهرسازی واقعیت و تخیلات شوای به همراه نکات کنکوری و تکمیلی از سایر منابع، در قالب درسنامه جذاب و تصویریِ طبقه بندی شده دارای قابلیت تسط در کمترین زمان ممکن. با توجه به حجم بالای سیر اندیشه ها، از بیان گرافیکی و تصویری به منظور کارایی حداکثر آن برای تست زنی استفاده شده است که در مقایسه با موارد مشابه کم نظیر است. همچنین در طبقه بندی این جزوه، کلیه سوالات کنکوری سالهای قبل برای تعیین اولویت های مهم در نظر گرفته شده است.

مبانی برنامه ریزی شهری، منطقه ای و مدیریت شهری:این سرفصل با داشتن ضریب سه یکی از مهم ترین دروس کنکور کارشناسی ارشد در گرایش برنامه ریزی شهری می باشد که شامل ۳۰ سوال با ترکیی درس سیر اندیشه های شهرسازی است.

نکته مورد سوال بیشتر داوطلبین از گستردگی منابع و نحوه تسلط به این درس می باشد. در همین راستا آکادمی کنکور فراشهر با استفاده از جمع بندی خلاصه و شماتیک تلاش کرده تا مهم ترین و پرتکرارترین نکات از سرفصل های این درس گردآوری شود و به صورت کاملا طبقه بندی شده در اختیار شما داوطلبین گرامی قرار گیرد. در هر بخش ابتدا نکات کلیدی و با اهمیت بیشتر آموزش داده شده و در پایان سوالات کنکور مرتبط با هر سرفصل با اولویت سالهای اخیر و با پاسخ های کلیدی ارائه گشته است. هدف از این کار، آگاه ساختن داوطبین گرامی از میزان اهمیت و نیز اولویت هر بخش نسبت به سایر بخش ها جهت مطالعه هدفمند می باشد.

مباحث عمومی شهرسازی: درس مباحث عمومی شهرسازی نیز با داشتن ضریب ۳ یکی از مهم ترین دروس کنکور کارشناسی ارشد شهرسازی می باشد. این درس در گرایش برنامه ریزی شهری ۳۰ سوال و در گرایش طراحی شهری ۲۵ سوال دارد و همچنین منابع و سرفصل های این درس در هر دو گرایش تقریبا مشابه و یکسان می باشد. از طرفی، این درس یکی از پرحجم ترین دروس شهرسازی بوده که طبقه بندی مطالب گسترده آن از سوی داوطلبین همواره به عنوان یک چالش مطرح بوده است. در جمع بندی حاضر توسط گروه آموزشی فراشهر، تلاش گردیده تا مهمترین و پرتکرار ترین نکات از سرفصل های این درس گردآوری شده و به صورت کاملا طبقه بندی شده در اختیار شما داوطلبین گرامی قرار گیرد. بخش های حاضر در این مجموعه شامل شهرسازی معاصر ایران، طرح ها و برنامه ها، نهادها و ساختارها در نظام برنامه ریزی ایران، حمل و نقل، کاربری اراضی، محیط زیست و توسعه پایدار، تاسیسات و زیرساخت ها، زمین و مسکن و نیز مروری بر مهمترین اصطلاحات شهرسازی می باشد. در پایان هر بخش نیز تست های کنکور مرتبط با هر سرفصل با اولویت سالهای اخیر و با پاسخ های کلیدی ارائه گشته است. هدف از این کار، آگاه ساختن داوطلبین گرامی از میزان اهمیت و نیز اولویت هر بخش نسبت به سایر بخش ها جهت مطالعه هدفمند می باشد.

جزوه طلایی تاریخ(ویژه جمع بندی): مجموعه پیش رو خلاصه ای جامع از درس تاریخ شهر و شهرنشینی در ایران و جهان می باشد/ ویژه جمع بندی به صورت کاملا طبقه بندی شده / عمده مطالب این جزوه از دو کتاب اصلی “شار تا شهر” دکتر حبیبی و “تاریخ شکل شهر” جیمز موریس می باشد، همچنین مطالب مهم سایر کتب و نکات سوالات کنکور ادوار گذشته در این جزوه گردآوری شده است و در ۶۶ صفحه تقدیم شما همراهان عزیز می گردد.

 

لازم به ذکر است که پیش نمایش هرکدام از جزوات فوق در قسمت مربوط به خود؛ در بخش فروشگاه فراشهر ارائه گردیده است.

درباره مدرس

محمدرضا

24 دوره ها

ثبت نام نشده
قیمت اصلی:390.000 تومان/ قیمت با تخفیف:312.000تومان

دوره شامل

  • 4 درس‌